25 октября 2010 г.

Отзыв о программе Work and Travel Греция

Предлагаем вашему вниманию отзыв Серафима, одного из студентов, побывавшего в этом году в Греции по программе Work and Travel.




 “Все пізнається в порівнянні…” Саме такими словами я хочу розпочати свою розповідь про мої літні канікули в Греції.
Завдяки програмі “Work and Travel GREECE” в цьому році я мав можливість працювати в одному з найкращих курортних місць в Європі. Це був острів Крит на півдні Греції. Я працював в п’ятизірковому готелі Gran Melia (www.granmeliacrete.com), який входить в мережу готелів кампанії Solomelia.
З перших днів мого перебування на острові я переконався, що греки і насправді є привітними, та досить гостинними людьми. Нас зустрів менеджер з відділу кадрів, який провів нас до готелю в місті Агіос Ніколаос (св. Миколай), в якому ми проживали протягом всього нашого перебування на острові. Протягом наступних двох днів ми ознайомлювались з нашим готелем, в якому ми працювали, а також кожному видали персональну робочу форму. Щодня нас привозили і забирали з роботи чергові автобуси, тобто проблем з тим, щоб добиратись на роботу не було. Готель складався з 300 номерів (DLX-номера, с’юти та вілли), і одночасно міг вміщувати 700 клієнтів. Він складався з головного, шестиповерхового корпусу, який вміщував три ресторани та три бари, спа салон, басейн, фінтнес центр та дитячий клуб.
Я виконував роботу белл боя (Bell Boy). В мої обов’язки входило: розвозити гостей по готелю (на гольф машині), доставляти листи в номери, при відїздах та приїздах допомагати гостям з їх багажем, та супроводжувати до кімнат. На мою думку, це була найкраща робота в готелі. Адже щодня я мав можливість спілкуватись з людьми з різних куточків світу. Це, в свою чергу, дало мені змогу вдосконалити мої знання англійської мови. Знання грецької, можна сказати, були непотрібні, адже спілкування між робітниками та керівним складом готелю відбувалось переважно на англійській. Тому, що генеральний менеджер був з Іспанії, менеджер готелю – з Греції, і третій топ-менеджер з Бразилії.
Паралельно з роботою, в мене була можливість щодня ходити на море. Адже пляж, від готелю, в якому ми проживали, знаходився в двох хвилинах ходьби. Також під час своїх вихідних я подорожував по острові. Крит має просто приголомшливу та цікаву давню історію. Про що свідчать громезні замки, укріплені порти, величезні археологічні розкопки та безліч музеїв по всьому острові.
Деякою мірою, робота в Греції, змінила моє бачення та розуміння загальнолюдських цінностей та дозволила з ішної сторони подивитись на речі буденності. Тому що, коли ти далеко від свого дому, і ти відірваний від того до чого звик, і на тебе покладаються певні завдання та обовязки, то це заставляє тебе бути більш відповідальним, та серйозніше до всього ставитись. На цьому острові я очікував побачити щось надзвичайно цікаве та несподіване. Але те, що я побачив перевищило мої сподівання. Одним словом, я просто в захопленні від того, як в цьому році пройшли мої літні канікули.
Раджу всім студентам, які мають можливість, взяти участь в програмі Work and Тravel Greece, та відкрити для себе щось нове!





Комментариев нет:

Отправить комментарий